onsdag 9. juli 2008

Bergen hengar med!

Eg ble veldig glad når eg fikk høre nyheten om at The Roots skulle komme til Bergen. Og no skal Bun B også!, Ikkje værst.
Til tross for at det meste skjer i Oslo begynnar Bergen å komme seg en (god) del. Eg fikk riktignok IKKJE med meg Three 6 Mafia, og det var jo ganske surt.. Men Chamillionaire fikk eg sett, og no e det The Roots og Bun B også. Blir bra, selv om eg helst skulle hatt min egen lille leilighet i Oslo som eg kunne dratt til hver gang eg skulle på en konsert. Det hadde vært temmelig fint. Istedenfor buss/fly/tog-helvete og altformasse pengar på et crappy hotell. Det e alltid like kjedelig når du plutselig finnar en konsert du har dødslyst å gå på, i Oslo, imorgen, og man har ca. 500 kr på konto. Då har man råd til billetten, pluss en kebab, man kan haike til Oslo, og bo..ja, drit i hotell, det blir nachspiel det, til vi drar hjem igjen, til Bergen. "kan vi sove her litt?, ja?, okei takk"
No skal eg riktignok fly ned til Oslo, og bo på Plaza undar Øyafestivalen, så det blir jo litt gøy.
Og en stor forskjell fra telt til 300 kr og buss for tilsammen 2000 når eg skulle på Hove.
Men ka kan eg si? eg fortjenar det. ha ha.

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

The Roots? :D Kommer de seriøst til Bergen? Herlig :)

Anonym sa...

Ja! 20 august i grieghallen. Det blir bra :)