mandag 21. juli 2008

eksil.

Bursdagsbarnet e hon rolige med rosa krone. Hon ville bak holdt festen.

Eg har ikkje et sosialt liv lengre. Eg bare jobbar. All min kommunikasjon går via Facebook ellar sms. Men i helgen var eg ute. Litt. I edru tilstand. Så det ble vell mer litt sosialt samvær med folk enn å gå ut. Fredag var det biljard og min litt ovarentusiastiske venninne, Hilde, klarte å sparke biljardkøen rett i halsen på meg... Stilig. Eg fant også ut det at eg seriøst trengar å øve meg på biljarden uten at noen ser meg, de skyteteknikkene eg hadde var jo særdeles gode.

Igår hadde en annen venninne av meg, Ingunn 19års dag. Eg dro ut på landet. Og vi feiret. Eg var igjen edru. Alle andre var godt igang. Mest ingang var Ingeborg som toppet dagen min. Det var også ganske gøy at hon hadde badstue. Og Sigrid var også litt fullare enn forventet og lagde triks med røyk og sugerør som utviklet seg noe sykt utovar kvelden. Partytriks; Innhaler røyken, hold den inne i munnen, plasser et sugerør nedi et glass med øl, (plastglass helst for maksimal effekt), blås røyken ut av sugerøret ned i ølen, og vips...en røyk-effekt kommar opp av glasset. STILIG, sigrid, STILIG. Fant for ut at neste gang skal eg drikke.

Forresten, no som eg e så godt igang. Eg har kjøpt meg ny gensar. Sørenmeg mote-blogg også dette her. HeeeHeee, den e svart med rosa skrift, og den var tilogmed på salg.
http://www.shitshop.shittm.no/ <-- Is the place. Og de har tilogmed gratis sending i Norge.
Not bad!


Ingen kommentarer: